woensdag 16 april 2014

5 Seconds of summer

woensdag 16 april 2014
Zoals je misschien al was opgevallen bevat mijn blogger adress 2 l'en in plaats van 1 zoals het eigenlijk hoort. Heel simpel uit te leggen, de normale was gewoon niet beschikbaar. Mijn blog heet unpredictable omdat het eigenlijk de titel is van mijn favo liedje en het woord eigenlijk een best grote betekenis heeft. Het leven moet niet voorspelbaar zijn! Anders zou het toch saai zijn? Steeds als ik naar het liedje luister word ik gewoon zo vrolijk! Het liedje is van de band 5 seconds of summer (5sos). Ik houuuu van hun! Ze zingen tenminste (de meeste liedjes tenminste) met een beetje met pit!

De band bestaat uit 4 leden, Luke Hemmings (de leadzanger en gitarist), Calum Hoods (hij bespeelt de bass gitaar en zingt), Michael Clifford (gitarist en zanger) en Ashton Irwin (drummer en zanger). Persoonlijk is Luke mijn favoriet hihi.




Ik zal even wat meer over ze vertellen! In 2011 begonnen Luke, Michael en Calum met covers plaatsen op youtube. Ze zaten bij elkaar op school en zo hebben ze elkaar dus leren kennen. Ongeveer aan het einde van 2011 kwam Ashton als drummer bij de band.

Mijn favoriete liedjes van hun zijn: 

Unpredictable (of course ;p), heartbreak girl, she looks so perfect en disconected. Eigenlijk vind ik gewoon al hun liedjes leuk en helaas zal ik ze niet zien. Binnenkort zijn ze het voorprogramma van One direction (ben ik ook aardig fan van). Ik zou er alles voor over hebben om er heen te gaan! Maar jammer genoeg heb ik dus geen geld... Maybe later!

-xxx-






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cocktails&Perfume © 2014