woensdag 16 april 2014

Quote #1

woensdag 16 april 2014
Laat ik het eerst maar eens een beetje uitleggen. Op mijn blog ga ik dagelijks een paar quotes posten die ik erg mooi vind, en ik vertel dan uiteraard ook waarom ik het zo'n mooie quote vind. Laat bij de reacties gerust een quote achter die jij persoonlijk mooi vind!




Nou de tekst is al best duidelijk. Het is kort, maar krachtig! Waarom zou je wachten tot je een kans krijgt die je hele leven gaat veranderen? Geloof me het komt je niet maar zo aanwaaien! Je moet actie ondernemen! Voor je het weet lig je onder een auto, of word je ziek en weet ik veel wat. Denk niet te lang na over dingen! Oké er zal vast wel eens iets zijn waar je spijt van zal krijgen, maar je kan in ieder geval zeggen dat je het hebt gedaan! Je hebt maar 1 leven en daar moet je maar het beste van maken. Doe zoveel je kan en maak herinneringen! Je wilt toch niet dat je straks oud bent, in een stoel zit op je dood te wachten en denken ''had ik maar geleefd.'' of ''had ik het toen toch maar gedaan''. Denk niet te veel na over wat andere mensen van je denken and just do it! It's your life and you can make your own rules! Come on, life is too short to wait.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cocktails&Perfume © 2014