donderdag 24 april 2014

Favoriete jankfilms

donderdag 24 april 2014
Ik ben echt een persoon die van die romantische jankfilms houd en die dan lekker meejankt, en ik ben denk ik niet de enigste hier! I'm just a tipical girl. Don't judge me! 

Ik zal jullie mijn top 3 vertellen van de mijn favoriete jankfilms waarbij ik het hardst heb moeten huilen. En ik hoop dat ze jullie ook flink aan het huilen zal maken. Gewoon lekker op je kamer zitten met 3 zakken chips, 2 chocolade repen, 4 zakken popcorn (I LOVE POPCORN!) en of course een hele liter cola voor alleen jou!


Listen to your heart

Mijn nummer 1 jankfilm is toch wel echt ''Listen to your heart.'' Ik heb zoooo hard gehuild bij die film! Ik vind films die over onmogelijke of verboden liefdes gaat en waarbij een van de 2 bijvoorbeeld een dodelijke ziekte krijgt erg leuk. Natuurlijk niet voor de personages maar oké. En bij deze film was het gecombineerd!

Een singer/songwriter die in een restaurantje werkt wilt super graag een demo opnemen waar hij ook hard voor aan het sparen is. Op een normale werkdag komt er een meisje van zijn leeftijd met haar ouders in het restaurant binnen en hij voelt zich gelijk tot haar aangetrokken. Hij geeft haar zijn nummer maar ze heeft hem nooit gebeld. Hij baalde daar natuurlijk van en zijn vriend zei dat hij haar gewoon moest vergeten. Maar later kwam ze weer bij het restaurant eten om hem op te zoeken. Hij vraagt waarom ze hem niet had gebeld, en wat blijkt. Ze is doof. 
Ze worden smoor verliefd op elkaar alleen de moeder van het meisje is erg streng. Ze vind hem een nietsnut en zorgt ervoor dat het contact tussen hun verbroken word. Uiteindelijk komen we na een maand weer bij elkaar alleen de jongen heeft kanker. Ze blijft bij hem en zorgt voor hem tot het einde. 
Op de dag dat ze een gehoor apparaat krijgt zodat ze weer kan horen stuurde de jongen zijn beste vriend naar haar om haar op te zoeken. Hij stond bij de receptie en bedacht zich opeens iets wat zijn vriend een keer tegen hem had gezegd. Hij haastte zich naar het ziekenhuis terug maar hij was te laat...

Wil je meer duidelijkheid over de film? Kijk hem dan gewoon! Ik heb het lekker extra vaag gehouden hihi. Klik gewoon hier.



The last song

Dit word gegarandeerd mijn nummer 2 favoriete jankfilm! Ik heb hem pas 2 keer gezien, ik ga hem sowieso vaker kijken, en bij beide keren heb ik moeten huilen. Bij de 2e keer wel harder dan bij de eerste keer. Deze film was ook een raman en er was weer iemand met een dodelijke ziekte.

Een meisje en haar broertje gaan naar hun vader op bezoek voor de hele zomervakantie. De ouders zijn gescheiden en hij was weggegaan. Het meisje had het gevoel dat hij hun had verlaten en deed heel opstandig tegen hem. Ze luisterde niet en deed wat ze wilde. Toen ze over het strand liep botste een jongen tegen haar aan waardoor ze onder de milkshake komt te zitten. Ze loopt boos weg maar later in de film komen ze elkaar weer tegen. Ze worden verliefd en ze komt erachter dat hij rijk is en wat er met zijn broer is gebeurd. 
Het meisje heeft een erg groot talent voor piano spelen en haar vader wil niets liever dan dat ze weer gaat spelen. Maar dat wil ze niet. Ze komt erachter dat er iets met die vader is en uiteindelijk begint ze weer te spelen. 

Sorry maar meer zeg ik niet. Dan moet je hem maar gaan kijken! Hier is de link en veel kijkplezier! 


The Notebook

Last but not least mijn 3e favoriete jankfilm! Ik denk dat iedereen hem zo'n beetje wel kent, en zo niet shame on you! Ik vond dit echt een prachtige film. Het is (of course) een roman en het gaat over een verboden liefde.

Op het begin zie je een bejaarde man die gaat voorlezen aan een vrouw. Je ziet het verhaal zich afspelen en het gaat over een jongen die een meisje op de kermis ontmoet. Zij is rijk en hij is een normale werker. Hij vind haar leuk maar zij hem niet. De vriend van de jongen regelt een date. Ze worden op elkaar verliefd alleen het meisje is er alleen voor de zomer. De moeder vind het niet leuk dat ze verliefd zijn en scheid ze. Hij word zowat depressief en hij schrijft haar 365 brieven. Iedere dag van het jaar een. De moeder verstopt alle brieven waardoor ze elkaar vergeten. Jaren later ziet zij hem in de krant staan en ze gaat hem bezoeken. De moeder zij altijd dat het maar een stomme zomer liefde was en meer niet. Maar misschien zat ze toch fout?

Kijk voor meer details vooral de film zelf! Wederom een link en ik raad hem je echt aan. Have fun!



Nou dit waren al mijn favoriete jankfilms en ik hoop dat jullie ze ook leuk vinden! Ik zou het erg leuk vinden als jij jouw favoriete jankfilm bij de reacties schrijft want ik ben nog altijd opzoek naar leuke films om te kijken! 




























Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cocktails&Perfume © 2014