vrijdag 18 april 2014

Bezoekje aan de kruidvat

vrijdag 18 april 2014
Ik weet niet precies waarom maar ik houuu van de Kruidvat! Als ik daar met 10 euro of meer naar binnen ga, kom ik blut buiten. Ze hebben van alles om je gezicht te verzorgen wat ik dolgraag allemaal uit wil proberen! En dan heb ik het nog niet eens over de make-up die ze hebben... Jup, ik ben een Kruidvatverslaafde!



Ik kwam er dus vandaag pas achter dat essence zijn eigen verzorgingslijn had genaamd ''My skin''. Ja oké, ik had er wel eerder wat van gezien, maar ik dacht altijd dat het duur zou zijn dus ben er niet verder voor gaan kijken. Vanochtend toen ik op mijn laptop zat heb ik toch maar wat onderzoek gedaan en het bleek dus super goedkoop te zijn! Ook al weten we denk ik allemaal al wel dat het merk Essence daar bekent voor staat. Leuke spulletjes voor een betaalbare prijs! Ik ben gelijk gaan aankleden en naar de Kruidvat gegaan. Jammer genoeg heb ik niet kunnen slagen. Ze hadden het niet en ze zullen het denk ik ook nooit krijgen. 




Nu ben ik (uiteraard) niet met lege handen naar huis gegaan! Ze hadden wel maar 1 ding van de verzorgingslijn namelijk 4 in 1 cleansing cream. Dus die heb ik dan maar meegenomen. Het was niet precies degene die ik wilde maar oké beter iets dan niets en uiteindelijk wilde ik hem toch wel proberen! Ik heb ook Q10 oogcrème van het gewone Kruidvat merk. Nu verwacht ik eerlijk gezegd niet dat mijn wallen er van weg gaan, want ik heb echt dikke donkere wallen onder mijn ogen, maar proberen kan geen kwaad toch? En ik heb wel eens gehoord dat eigen merk dingen van winkels nog wel eens verbazingwekkend goed kunnen zijn voor de prijs. En als je het niet probeert zal je er nooit achter komen!

Wat ik van de producten vond zal ik later in een andere post vertellen! Ik zal vertellen wat ik er zelf van vond, wat het verschil is en of het een aanrader is! 



4 opmerkingen:

  1. Hey! Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award. Kijk voor meer informatie op: http://yessilyubovta.blogspot.nl/2014/04/liebster-award.html#more

    Liefs x :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hee super bedankt voor de nominatie! Had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord maar voel me erg vereerd! =)

      -xxx-

      Verwijderen
  2. Ik heb die prodcuten wel vaak zien liggen bij de Kruidvat! Ik gebruik hun reinigings doekjes. Ik vind het wel fijn. Ben benieuwd naar de review!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ken deze producten nog niet, maar ze lijken me heel fijn! Ik ben je eerste volger op bloglovin!!:) Zou het leuk vinden als je mij ook volgt! x

    BeantwoordenVerwijderen

Cocktails&Perfume © 2014