woensdag 28 mei 2014

Why your relationship ended

woensdag 28 mei 2014
Dus je had een relatie maar het is uit gegaan. Waarom is het uit gegaan? Is het jouw schuld? Nou dit kan meerdere redens hebben. Het kan natuurlijk gewoon zijn dat hij geen gevoelens meer voor je had of vise versa. Het zou ook gewoon aan jou kunnen liggen. Jaa het klinkt misschien heel gemeen maar misschien is het wel gewoon zo? En als het zo is weet je hoe je het de volgende keer wel goed of beter kan doen! Hier zijn wat mogelijke redens. Herken jij jezelf in een van deze dingen? Dan weet je wat je te doen staat!





1. Je was te bezitterig

Volgens mij komt dit niet vaak voor maar meisjes kunnen nog wel eens bezitterig zijn. Als je vriendje ergens heen gaat wens hem gewoon veel plezier. Je hoeft niet altijd een hele ondervraging te doen voor hij gaat. Ze denken vaak dat hij vreemdgaat, doe dit niet. Vertrouw je vriendje een beetje en wees niet te onzeker en te wantrouwig. 

2. Toekomst plannen

Best veel meisjes doen dit maar het is best vreemd... ''Ik wil later 2 kinderen met je! 1 jongetje en 1 meisje. Oja en we gaan ergens in Australië wonen! Dat is echt mijn droom! In een groot huis en een grote tuin!'' Kom op. Deze dingen gaan heus niet gebeuren. Oké als je echt al een hele tijd hebt en het is serieus is het wel grappig om er even over te praten, maar niet als je net een weekje hebt... Heb geduld!

3.Jaloers gedrag

Ik weet het meiden, het is moeilijk om niet jaloers te zijn als je vriendje met een meisje aan het praten is maar probeer het voor je te houden. Hij mag heus wel meiden vrienden hebben. Jij gaat toch ook gewoon met jongens om? Je mag heus wel iets over zeggen maar verbied hem niks. En let ook op hoe je het zegt! En van jaloezie komt alleen maar ruzie dus vermeid het gewoon. Just trust your boyfriend!

4. Laat hem man zijn

De titel is eigenlijk al duidelijk genoeg. Laat hem zijn ding doen, geef hem de ruimte en laat hem gewoon een jongen zijn! Jongens laten nou eenmaal boeren en scheten. Probeer hem niet in een of andere nette homo te veranderen die je als een slaafje kan gebruiken. Ik denk ook niet echt dat iemand zo'n vriendje wilt. He is who he is, just accept it! Je neemt toch niet met hem om hem te veranderen?

5. Te klevering


Ik weet wel zeker dat heel veel meiden snel de neiging hebben om te kleverig te doen maar geloof me, jongens vinden het irritant. Give him the space! En als hij bij je op school zit en je brengt iedere pauze met hem door en niet met je vriendinnen heb je niemand meer als het uitgaat. Bijvoorbeeld er zit een meisje bij mij op school, niet mijn vriendin ik weet gewoon wie het is, en zij heeft dus een vriendje. Echt iedere pauze is ze met hem en ik zie haar nooit met haar vriendinnen. Ze zitten gewoon te kleffen in de aula, echt geen gezicht en ja ik irriteer me eraan. Ik weet wel zeker dat zodra het uit is ze iedere pauze alleen zal zitten. Voor de jongen weet ik het nog niet zo want tja jongens zijn en denken een stuk makkelijker!
Herken jij jezelf in een van deze dingen? Of heb je een succesvolle relatie? Laat het me vooral weten en plaats gewoon even een reactie!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cocktails&Perfume © 2014