vrijdag 30 mei 2014

Gezellig dagje Nijmegen

vrijdag 30 mei 2014
Vandaag ben ik samen met mijn nichtje naar Nijmegen stad geweest! Het was heel gezellig maar ik vind niet echt dat ik ben ''geslaagd.'' We zijn eerst naar de Primark geweest en we waren er al om 9 uur. Eerst kon ik mijn nichtje wel killen omdat ze al om half 9 wilde vertrekken want ik wilde natuurlijk uitslapen maar later was ik er wel blij om. Tegen een uur of 10/ kwart over 10 vertrokken we en de winkel was bom en bom vol! Dus als je naar de Primark gaat raad ik je aan om vroeg te gaan, het beste is vlak na dat de deuren zijn geopend. Maar oké dit is wat ik allemaal heb gekocht!



Toen ik door de Primark liep zag ik hem en ik dacht al bij mezelf dat ik zoiets wilde voor de zomer dus mijn nichtje zei dat ik hem gewoon moest passen, dus dat deed ik dan maar. Ik dacht dat het me nooit zou staan maar ik vond hem uiteindelijk heel leuk! Hij kostte maar 6 euro en ik ben er heel blij mee.


De foto is niet erg mooi genomen maar dit is de beste dus ik hoop dat jullie het niet erg vinden!

Ik heb dit shirtje niet bij de Primark gekocht maar in een leuk winkeltje in de stad genaamd ''Cira.'' Ik vind het een erg leuk winkeltje en hij is niet te duur maar ik zou hem nou ook weer niet goedkoop noemen. Dit topje was 14,99. 

































Dit is niet erg bijzonder want het zijn gewoon pyjama's van de Primark. Ik vind ze zelf wel erg leuk encute voor een pyjama! Natuurlijk hoef je er niet op je best uit te zien als je slaapt maar altijd handig als je gaat logeren! En voor die 6 euro per stuk voor een heel setje?

Sorry voor de rare oranje klipdingetjes maar zo kon ik de broek en het shirt samen ophangen 


Ik weet niet waarom maar ik heb echt iets met de kleur neon roze. Ik vind het gewoon een mooie kleur en net iets meer ''pit'' hebben dan normale roze. Toen ik deze nagellak zag moest ik hem gewoon hebben! In het linker potje zit gewoon nagellak en in het rechter potje een soort bolletjes die je op je nagels moet doen als ze nog nat zijn. Verwacht zeker een review over deze nagellak! Hij is trouwens zoals je ziet maar 3 euro dus is het proberen wel waard.

De lippenstift heb ik eigenlijk meegenomen omdat ik weet dat rode lippenstift me niet staat en ik wilde wat nieuws uitproberen om te kijken of roze me misschien wel staat. Ik ga natuurlijk nog heel wat andere kleurtjes uitproberen!
Ik heb hem al geprobeerd maar ik vond hem niet erg fijn maar ik zal er uitgebreider over praten in een review! De lippenstift is 1,50 per stuk.


Last but not least een ketting van de Primark voor 4 euro. In eerste instantie had ik hem eigenlijk over het hoofd gezien maar gelukkig heb ik hem later toch opgemerkt want ik vind hem erg leuk! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cocktails&Perfume © 2014