donderdag 15 mei 2014

Quote #4

donderdag 15 mei 2014
Ik heb dus besloten om voortaan mijn quotes op te schrijven en daar een foto van te maken omdat het dan wat persoonlijker is en niet zomaar een random quote plaatje van het internet. De kwaliteit is dus niet erg hoog maar ik hoop dat het in de loop van de tijd beter zal worden en ik doe mijn best om het zo mooi mogelijk te maken! En zo netjes mogelijk te schrijven of course.

Met deze quote bedoel ik eigenlijk dat je je leven niet door iemand anders moet laten bepalen of al helemaal van te voren moet plannen. Natuurlijk moet je wel een plan hebben maar je hebt van die mensen die echt iedere dag (oké misschien een beeeetje overdreven maar het komt in de buurt) in plannen en dus eigenlijk nooit lol maken. Wees een dagboek waar je iedere avond je dag aan verteld! Leef gewoon je leven en wees een beetje onvoorspelbaar (Unpredictable hihi)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cocktails&Perfume © 2014