dinsdag 13 mei 2014

30 day squat challange

dinsdag 13 mei 2014


Ten eerste wil ik sorry zeggen dat ik al 2 dagen niks heb gepost. Zondag was het moederdag en was ik de hele dag bij mijn oma en die heeft dus geen wifi... En gister heb ik mijn laptop gereset en dat duurde veeeel langer dan verwacht! Maar het was gewoon echt nodig dus ik ben blij dag ik het heb gedaan. Maar oké hier dus een nieuwe post!



Het is al bijna zomer en iedereen droomt er van om te stralen op het strand met een prachtig lichaam! Helaas gaat dit niet vanzelf en zal je er hard voor moeten werken. Zoals alle meiden, vrouwen, mannen jongen en noem maar op wil ik er ook strak uit zien dus ik heb ervoor gekozen om maar eens te beginnen met de 30 days squat challange! Alleen de naam al zegt eigenlijk al precies wat het inhoud. Je doet 30 dagen iedere dag een bepaald aantal squats dat jouw schema zegt. Zo´n schema kan je natuurlijk gewoon van internet halen zoals ik ook heb gedaan. Zo ziet mijn schema eruit:


Het heeft niet echt een reden waarom ik deze heb gekozen uit al die vele opties die er zijn te vinden op het internet maar ik denk ook niet dat het heel veel verschil zal maken. 

Ik houd alles netjes bij in mijn notitieboekje en heb een soort afvink lijstje gemaakt. Dat houd dus gewoon in dat ik iedere dag een hokje inkleur als ik mijn opdracht heb voltooid.




Ik heb nog nooit eerder zo´n soort challange gedaan of ik was er mee begonnen en ben er mee gestopt omdat ik geen zin had. Deze keer is het anders! Ik ga proberen het vol te houden en ik zal er over zeggen wat ik er van vond en of ik het resultaat zie en merk.

Heb jij al een 30 day squat challange gedaan? Of een andere challange? Deel het gerust bij de reacties! Welke challange je hebt gedaan, wat het resultaat is en hoe jij het hebt kunnen volhouden!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cocktails&Perfume © 2014