zaterdag 17 mei 2014

Review: Safari nail polish

zaterdag 17 mei 2014
Het was vandaag echt heeeerlijk weer en ik ben er lekker met vriendinnen op uit gegaan en toen ik eenmaal thuis was zag ik mijn moeder op het balkon zitten en ze was haar nagels aan het lakken. Ik dacht gelijk bij mezelf "bij zo'n weertje hoort gewoon een mooi kleurje op mijn nagels!" Ik ben gelijk naar boven gerend en heb een mooi vrolijk roze kleurtje gepakt en hier komt een review van de nagellak!




Wat ik wel eerst moet zeggen dat ik echt vreselijk slecht ben in nagels lakken dus het spijt me dat het er allemaal zo naast zit... Ik ben nog aan het oefenen maar ik denk niet dat ik er ooit goed in word.

De naam van de nagellak is Safari nail polish en ik heb hem in een sieradenwinkeltje gekocht. Het was niet goedkoop en ook niet duur, een normale prijs dus. Ik heb hem gekocht voor 3 flesjes voor 5 euro. Valt nog wel mee toch?

Ik vind de nagellak erg fijn en ik vind dat het ook een super mooie kleur is maar dat is natuurlijk een persoonlijke mening. Volgens mij hadden ze alle kleuren maar voornamelijk felle kleuren! Waar echt mijn voorkeur naar uitgaat. Van dit merk heb ik ook nog geel en wit maar die gebruik ik niet zo vaak. Die gebruikte ik vooral voor nailart maar daar ben ik mee gestopt. Misschien dat ik daar weer mee ga beginnen! Wie weet, dan zal je het zeker te weten komen.

Dit is het eindresultaat:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cocktails&Perfume © 2014