zaterdag 31 mei 2014

Tripje naar Arnhem

zaterdag 31 mei 2014



mdat ik vond dat ik gisteren niet was geslaagd in Nijmegen vroeg ik aan mijn zus of ze met me mee wilde naar Arnhem. Gelukkig zei ze ja want ik zou echt niet weten wie ik anders mee zou moeten vragen! Wederom vind ik dat ik niet echt geslaagd ben maar ik heb toch wel wat leuke dingetjes gekocht!




Deze broek heb ik bij de winkel Famous in Arnhem gekocht voor 25 euro! Wat ik opzich wel een redelijke prijs vind voor een broek. Normaal koop ik echt altijd blauwe spijkerbroeken en dat is ook bijna het enige dat je in mijn kast ziet, dus ik dacht een keertje wat anders! En hij staat ook best leuk met dat zwarte shirtje dat ik gister heb gekocht!

Deze schoenen heb ik bij dezelfde winkel gekocht voor maar 15 euro! Ik draag eigenlijk bijna altijd gympen van Adidas of All Stars dus een keertje wat anders. En voor zo'n prijs laat je ze toch niet liggen?


                             

Deze croptop heb ik bij de Coolcat gekocht voor 10 euro. Normaal koop ik echt nooit dingen bij de Coolcat want ik vind het eerlijk gezegd niet zo'n leuke winkel. Maar voor mijn verjaardag (die btw 2 oktober was, al een tijdje geleden dus) had ik een cadeaubon gekregen van familie en tjaa het is ook zonde om hem weg te geven dus af en toe liep ik de Coolcat binnen. Godzijdank ben ik eindelijk van die cadeaubon verlost!


En wederom heb ik weer sieraden gekocht! Ik weet niet waarom maar iedere keer als ik ga shoppen koop ik wel iets van sieraden. De haarknip is eigenlijk meer een haar accessoir maar ik draag hem meer en deels voor de mooiigheid. Het setje van de armbandjes is niet compleet want ik ben er eentje van kwijt. Ik ben namelijk best slordig en heb hem al om gehad omdat ik vanavond uit eten ben geweest maar hij komt vast wel weer tevoorschijn! Uiteindelijk... De armbandjes komen van de NewYorker en waren 7 euro. de oorbellen komen van een sieraden winkeltje genaamd Byou 4 you en waren 3 euro en de haarknip komt van dezelfde winkel en was volgens mij 4 euro maar dat weet ik niet zeker.

                                      

En als laatste heb ik dit jurkje van de NewYorker voor 12 euro. Zoals je ziet lijkt het wel een beetje op dat bruine broekpak ding dat ik gisteren heb gekocht maar dan is dit een jurkje. Maar qua structuur is het ongeveer wel het zelfde.

Dit was dus wat ik allemaal heb gekocht vandaag. Laat gerust weten bij de reacties wat je er van vind, ik ben benieuwd! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cocktails&Perfume © 2014