woensdag 25 juni 2014

Cultural evening

woensdag 25 juni 2014
Zoals jullie misschien al weten (althans als je mijn ''about'' hebt gelezen)  doe ik tweetalig onderwijs en vandaag had ik een cultural evening. Dit houd in dat alle TTO studenten een Engelstalig toneelstuk moesten voorbereiden en voor de ouders doen. Dood eng dus! Ook ik moest er een doen en dit heb ik met mijn vriendin Floor gedaan. Het was niet bepaald wat je noemt een grappig stuk maar meer een serieus stuk, het ging namelijk over borstkanker. Ik speelde de rol van de vrouw met de borstkanker.




In het stuk zitten in (Amber) en haar zus (Mirthe) aan de keukentafel. Amber staat op het punt om haar zus het slechte nieuws te vertellen waar ze niet al te goed op reageerde. Ze kwamen in een soort discussie/ruzie terecht omdat Mirthe alleen maar ontmoedigende dingen zei en erg negatief was.

Hoe het stuk ging? Niet al te best... Ik en Floor waren de helft van de tekst vergeten wat me eigenlijk niet verbaasd aangezien het stuk uit 6 A4'tjes bestond. Ik kreeg ook nog een black-out maar volgens mij merkte niet veel mensen het. Maar ja wat je niet weet mis je niet, ik denk dat hun gewoon dachten dat het erbij hoorde. En dat we de tekst vergeten waren is ook niet erg aangezien hun het stuk nog nooit eerder hadden gehoord dus ze konden het eigenlijk niet weten.



Mijn zus heeft een stukje gefilmd en het op Facebook gezet dus als je het wil zien klik dan gewoon even hier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cocktails&Perfume © 2014