vrijdag 13 juni 2014

Stuff I want but I`ll never buy

vrijdag 13 juni 2014
Ik heb echt super vaak van die one day wishes en vaak als ik iets in mijn hoofd heb koop ik het gelijk (als ik het geld heb...) en krijg ik er spijt van... Zo heb ik dus ook heel vaak dingen die ik eigenlijk super graag wil maar best waardeloos zijn. En de kans dat ik er niks mee doe is ook best groot... Zie hier mijn wensen van het moment wat ik waarschijnlijk niet zal kopen.

Een roze typemachine 

retro


Ik weet niet waarom maar ik vind ze gewoon super cool! Ik heb er nog nooit mee getypt en ik heb gelezen dat het typen best zwaar gaat maar oké. Ik denk dat het ook heel leuk als versiering staat en al helemaal als die roze is. Maar dat kan ook gewoon komen omdat roze mijn lievelingskleur is en ik van vintage spulletjes houd! Misschien dat ik hem later als ik wat ouder ben koop. 

Spiegelreflexcamera 



Nou welk meisje wil dit nou niet? Een spiegelreflexcamera! Het ding alleen al ziet er aardig cool uit en de kwaliteit foto`s die je er mee maakt is echt awesome! Heel veel meisjes hebben er een omdat ze het gewoon leuk vinden om te doen of omdat ze een blog of website hebben en uiteraard alleen de beste kwaliteit foto`s willen. Het enige nadeel is dat ze heel erg duur zijn en met mijn minimum zakgeld per maand zou ik dat nooit kunnen betalen! Of ik moet echt hard sparen. Ik houd het voorlopig dus maar bij het digitale cameraatje van mijn moeder!

Roze Iphone 5c



Ik ben echt smooooor verliefd op deze Iphone! Ik wilde altijd al een Iphone maar deze slaat echt alles! I loooove pink! Het is natuurlijk niet dat ik hem wil vanwege zijn kleur maar ook gewoon omdat Iphones me erg fijn lijken en de mobiel die ik op het moment heb is zo irritant. Waarschijnlijk ga ik hem niet kopen omdat hij best wel duur is... Misschien als ik ooit een baantje krijg haha.

Mega teddybeer



Oké ik ben een meisje van 14 en ik wil een teddybeer. Misschien dat je dat een beetje raar vind maar kijk naar die grootte! Deze is volgens mij 2 meter and I want it so badly! Gewoon een mega peer waar je lekker mee kan knuffelen en in kan zitten. Ik heb eigenlijk geen idee waarom ik hem zo graag wil maar kom op, ze zijn wel echt cute! Jammer genoeg ben ik er nog nooit eentje tegen gekomen en ik denk ook niet dat ik ooit een teddybeer van 2 meter tegen zal komen... Misschien dat ik er ooit eentje koop maar voorlopig nog niet.

Dit was het denk ik zo'n beetje voor dit moment maar verwacht zeker meer van dit soort berichten! Ik kom dagelijks dingen tegen waar ik helemaal gek van ben! Voor zo lang het duurt dan. Zo heb ik bijvoorbeeld een keertje een aquarium gekocht voor meer dan 100 euro (incl. alles) waar ik best spijt van heb... Maar oké het staat best leuk op mijn kamer! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cocktails&Perfume © 2014