zondag 1 juni 2014

Review: P.S Love... neon 3D manicure

zondag 1 juni 2014
Ik heb vanochtend mijn nagels gelakt met de 3D neon nagellak van de Primark! Zoals je misschien eergisteren had gelezen zou ik er een review over doen dus hier is die!

De Het doosje met de nagellak bestaat uit 2 potjes en een klein trechtertje. 1 met normale roze nagellak en een met kleine bolletjes die je erop moet strooien als de nagellak nog nat is zoals het dus 3D word. Het trechtertje dient voor de losse bolletjes die vallen zodat je het makkelijk weer kan terug schenken zodat je niks verspilt. Er staan stappen beschreven op de bovenkant maar het is sowieso niet moeilijk om te doen.




Ik vind de nagellak erg fijn, ik vind het eindresultaat mooi en ik vind het erg slim dat er een trechtertje bij zit! Ik vind de kleur persoonlijk ook heel mooi maar dat komt denk ik omdat neon roze gewoon mijn lievelingskleur is.

Dit is hoe ik het heb gebruikt:

- Eerst lakte ik al mijn nagels met een laagje
- Toen lakte ik mijn eerste vinger (duim) om er vervolgens de bolletjes op te doen. Gebruik wel het plastic bakje dat de nagellak laat maar zeggen afschermt en zet het eronder zodat het de bolletjes kan opvangen.
- Daarna gewoon alles nagels één voor één doen
- Als laatste heb ik de bolletjes makkelijk teruggegoten in het potje

En dit is het eindresultaat! :


Ik ben erg tevreden over de nagellak en ik raad het je ook aan om hem te kopen! Het is een mooie felle en vrolijke kleur die zeker zou opvallen. Ik weet nog niet hoe lang hij er op blijft maar dat zal ik jullie later nog wel laten weten!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cocktails&Perfume © 2014