zondag 8 juni 2014

DIY projecten die ik nog wil doen

zondag 8 juni 2014
Ik ben echt dol op DIY's! Alleen ik heb altijd het probleem dat ik of niks leuks kan vinden, of ik heb er gewoon de spullen niet voor. Nu heb ik laatst wat leuke dingetjes gespot op het internet die ik zeker wil gaan doen! Nu noem ik het projecten omdat deze dingen niet zo in 1 dag zijn gemaakt en je er wel een tijdje mee bezig bent. Nu vind ik dat juist fijn want dan heb ik in ieder geval iets te doen! 

Spijker notebook 

Dit heb ik eigenlijk bij een vriendin van me gezien wat ik erg mooi, leuk en creatief bedacht vond! Waarschijnlijk had ze het gewoon van internet maar dat maakt niet uit. Een spijker notebook (zo noem ik het maar even) houd eigenlijk in dat je een normaal notitieboekje hebt, een spijkerbroek kapot knipt en dat dan gewoon op je notitieboekje plakt. Deze foto laat precies zien wat de bedoeling is:

Bron


Bucketbook

Dit had ik ergens in een topic op girlscene gezien waar een meisje vroeg over een bucket boek. Ik had geen idee en uit de macht der gewoonte ging ik het opzoeken op internet. Het blijkt dus een boek te zijn waar je op iedere pagina iets schrijft wat je wilt doen voor je dood gaat (zoals een bucket list) maar dan maak je de hele pagina in het thema van wat je had opgeschreven. Wil je bijvoorbeeld naar New York? Dan maak je bijvoorbeeld allemaal gebouwtjes en van alles dat met New York te maken heeft.


Bron

Oude kleding een nieuw leven in blazen

Wat ik echt een keertje wil doen ik mijn hele kledingkast te doorzoeken en al mijn oude shirtjes, broeken, vestjes enzovoort allemaal een nieuwe leven te geven! Het is zonde om een shirtje weg te gooien puur omdat je hem niet mee zo leuk vind. Gewoon wat DIY turtorials bekijken en aan de slag! En volgens mij hoef je er helemaal niet zo goed in te zijn om er een mooi nieuw kledingstuk van te maken.


Bron 


Voor nu houd ik het even hierbij! Ik denk dat ik hier al een aantal paar dagen en misschien zelfs weken mee bezig ben! Dat ligt er natuurlijk aan hoeveel tijd per dag of week erin stop en hoeveel tijd ik heb. Verwacht zeker een post waar alles in staat uitgelegd hoe ik het heb gedaan en of het me überhaupt is gelukt haha.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cocktails&Perfume © 2014