vrijdag 6 juni 2014

Review: de Depilator

vrijdag 6 juni 2014
Een tijdje geleden ben ik met een hele groep vrouwen, mijn zus en mijn nichtje naar de Huishoudbeurs geweest wat overigens echt fantastisch was! Maar goed. Er stond een man die reclame maakte voor de Depilator en misschien zie je al wel aan de naam wat het is. Het is een automatische, pijnloze epilator die je voor alles kan gebruiken. Wenkbrauwen, oksels, bikinilijn, gezicht etc. Nu heb ik er zelf geen gekocht maar mijn tante en oma wel. Eenmaal thuis aangekomen had ik er toch wel spijt van dat ik er geen heb meegenomen. Vandaag ging ik bij mijn oma langs en vroeg ik of ik hem mocht lenen en dat mocht! Maar nu is het mooie dat mijn oma hem al die tijd in het pakketje had gelaten en nooit heeft gebruikt. Toen ik vroeg wanneer ze hem terug wilde zei ze dat ik hem mocht houden waar ik haar ontzettend dankbaar voor ben! Eenmaal thuis aangekomen moest ik hem natuurlijk gelijk uitproberen! Dus hier mijn review.



Toen ik hem voor het eerst wilde testen en het knopje omhoog duwde deed hij het uiteraard niet. Ik dacht dat er al een batterijtje in zat aangezien dat op de verpakking stond, niet dus. Ik heb de eerste 5 minuten lopen kloojen omdat ik geen idee had waar het batterijtje in moest en ik wist niet eens of we het soort batterijen dat er in hoort hadden. Ik besloot om het maar even op internet op te zoeken waardoor ik op hun site uitkwam. Gelukkig stond hier alles duidelijk uitgelegd en kon ik gelijk aan de slag! Nadat ik naar dat batterijtje had gezocht natuurlijk. Ik heb eerst even naar de reviews gekeken op de site om er zeker van te zijn dat je bijvoorbeeld geen stoppeltjes krijgt, dat ik het laatste dat een meisje in haar gezicht wilt! Maar gelukkig waren de reviews erg positief waardoor ik het product nog liever uit wilde proberen! 


Dit is hoe de verpakking eruit ziet wat ik persoonlijk erg mooi en aantrekkelijk vind. Misschien dat het komt omdat ik van roze houd maar waarschijnlijk ook gewoon omdat het er verzorgd uitziet! In de verpakking zit het volgende: 
  • Een flesje met vloeistof om het mesje te onderhouden
  • Een handig hoesje
  • Het apparaatje zelf natuurlijk
  • Een klein borsteltje om restanten weg te halen
  • Een speciaal hulpstuk om je wenkbrauwen mooi te doen



Het apparaatje zelf vind ik erg handig. Het is fijn om vast te houden, niet te groot, niet te klein en eenvoudig. Gewoon het knopje omhoog drukken en je kan beginnen! De tandjes van het mesje bestaan uit 3 laagjes. Je krijgt er geen stoppeltjes door omdat het je wortels gelukkig gewoon met rust laat! 



Dit is het extra hulpmiddel voor je wenkbrauwen. Het is de bedoeling dat je dit over het klikt. Nu heb ik het niet echt kunnen proberen omdat ik nou eenmaal niet zulke wilde wenkbrauwen maar toch ben ik er een keertje overheen gegaan! Ik weet het niet zeker maar volgens mij zie ik wel wat verschil! De ene kant is korter dan de andere kant wat ook op het dingetje staat. Waar het precies voor dient weet ik helaas niet precies! Ik heb het gewoon met beide kanten gedaan.



En tot slotte het hoesje. Alles past erin behalve het flesje met vloeistof. Ik zou het wel persoonlijk fijner vinden als die er ook bij zou passen want dan kan ik hem ook niet kwijtraken. Ik zal gewoon moeten proberen om alles bij elkaar te houden. Het is gewoon een erg simpel hoesje wat ik persoonlijk ook fijner vind. Van mij hoeven er geen glitters of zoiets op!

Conclusie:

Misschien dat je er al achter bent gekomen na alles te hebben gelezen dat ik het echt een top product vind! Het is simpel, doet wat het zegt en ik zal het zeker vaker gebruiken! Ik heb het voor wat donkere haartjes boven mijn lip gebruikt omdat ik me daar erg aan ergerde en ze zijn helemaal verdwenen! Ik ben er erg tevreden mee en ik raad het je zeker aan. Wil je er meer info over of wil je hem gelijk bestellen? Klik gewoon even hier voor de website.


Dit heeft even niks met de review te maken maar ik gebruik sinds vandaag de digitale fotocamera van mijn moeder in plaats van mijn mobiel. Kan je het verschil zien? Laat het me zeker weten!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cocktails&Perfume © 2014