zaterdag 19 juli 2014

De afgelopen 2 dagen

zaterdag 19 juli 2014
Pff wat is het de afgelopen 2 dagen toch heet geweest! Echt niet te doen! Met zo'n weer zit je natuurlijk niet binnen maar ga je lekker naar buiten zwemmen of gewoon met vrienden afspreken. Zo heb ik de vrijdag en zaterdag eigenlijk ook doorgebracht, gewoon met vrienden bij het zwembad hangen... Maar dat is niet alles! Lees hier wat ik heb gedaan!




Vrijdag

Natuurlijk ben ik naar het strand gegaan maar ben volgens mij pas rond een uur of 2 gegaan. Daarvoor heb ik lekker uitgeslapen (wat bij mij vaak tot 12 uur is) en daarna rustig ontbijten. Daarna ben ik lekker naar het strand gegaan alleen als ik ga zwemmen voel ik me op een gegeven moment niet lekker. Dan krijg ik koppijn, doet ademen pijn en word ik misselijk dus tja, dan is het tijd om naar huis te gaan! Eenmaal op de fiets smacht ik om weer terug te gaan want die hitte is echt vreselijk! Natuurlijk is een beetje warmte wel fijn alleen dit ging me toch net iets te ver... Eenmaal binnen was het nog wel te verdragen dus heb ik er voor gekozen om mijn nieuwe serie te kijken: Breaking bad op het balkon natuurlijk. We hebben een zonnescherm dus dat scheelt al heel wat! Later kwam er nog een vriendin langs en heb ik nog even op de slaapkamervloer geslapen. Het was gewoon zo warm en was dood op... En verder heb ik niks gedaan.




Zaterdag

Goshh het was vandaag nog heter dan gisteren!!! Ik kon amper slapen en moest de volgende dag vroeg op gaan om weer te gaan zwemmen wat me niet lukte dus had me verslapen... Maar gelukkig was mn vriendin niet boos en de andere kwam gewoon niet opdagen... Maar oké. Heb tot een uur of 3 gezwommen toen ik me alweer niet lekker voelde. Ik weet niet of het door de zon komt, mijn gebrek aan drinken (ik heb gewoon nooit dorst, ik weet dat het slecht is) of door het water waar ik in zwem. Maar gelukkig voel ik me die zelfde dag al weer beter. Heb een beetje naar mijn serie gekeken en deze blogpost geschreven. En dat was het zo'n beetje haha. Niet erg veel gedaan maarja, met dit weer heb je ook niet veel puf om actief te doen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cocktails&Perfume © 2014