maandag 21 juli 2014

Hoe ik mijn gezicht reinig

maandag 21 juli 2014
Wat best veel mensen niet doen is hun gezicht echt goed reinigen. Ze denken dat als je er met een warm washandje overheen gaat dat het dan wel goed is maar dat is niet zo. Het heeft een speciale behandeling nodig net zoals de rest van je lichaam. Nu duurt dit niet super lang, kan je de producten zo duur of goedkoop maken als je wilt en je ziet er ook nog verzorgder en fitter uit! Dus waarom niet? Dat is die 5 minuutjes per dag toch wel waard?




Dit is hoe ik mijn gezicht iedere avond reinig:

1. Gooi lauw water in je gezicht
2. Maak je gezicht schoon met reinigingsmelk
3. Gooi lauw water in je gezicht
4. Doe wat reinigende tonic op een watje en dep het op je gezicht
5. Droog je gezicht
6. Breng nachtcrème aan


Ik doe ook 2 keer per week mijn gezicht scrubben met etos diepreinigende scrub en zo nu en dan gebruik ik etos diepreinigende gel. Ik zal hier later nog een review over schrijven! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cocktails&Perfume © 2014