maandag 14 juli 2014

Een kijkje in mijn kamer

maandag 14 juli 2014
Voor vandaag leek het me wel leuk om jullie een rondleiding door mijn kamer te geven! Niet dat die groot genoeg is voor een echte rondleiding maar ik wilde jullie even laten zien waar ik altijd te werk ga.




Op deze foto heb je eigenlijk een best goed zicht over mijn hele kamer behalve mijn kledingkast. Ik sta er namelijk met mijn rug naartoe. 


Wat ik zelf wel leuk vind aan mijn kamer is dat mijn muren half grijs zijn en half wit. Zoals je ziet worden de kleuren onderscheiden door een plintje wat ik ook wel mooi vind! En al het hout van mijn bed, bureau en kast vind ik ook mooi matchen. Ik ben aardig tevreden over mijn kamer ook al zou ik het wel leuk vinden als die wat groter was! 



Dit is mijn kast. Zoals je ziet is het een schuifdeur en zit die in de kast. Ik denk dat het beter is dat ik geen foto van de inhoud er op zet want het is echt een bende haha.



Ik heb zo'n 4 gevulde schappen op mijn kamer die allemaal hun eigen functie hebben. De eerste gebruik is voor mijn nagellak en alles wat daar bij hoort, de tweede gebruik ik eigenlijk voor decoratie dingen en dingen waar ik gewoon geen plekje voor wist, de derde is voor al mijn parfum, deodorant, bodylotion en showergel en de vierde schap is voor mijn boeken.


En als laatste een foto van mijn bureau die al eens eerder op mijn blog heeft gestaan!

Er is niet heel veel interessants te zien in mijn kamer maar ik hoop dat jullie het toch leuk vonden! 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cocktails&Perfume © 2014