donderdag 3 juli 2014

The fault in our stars

donderdag 3 juli 2014
Je zal vast wel denken dat dit een post is over de bookreview van het boek ''The fault in our stars'' maar nee dat is het niet. Ik heb hem namelijk nog niet uit omdat ik niet kon lezen... Niet vanwege tijdgebrek maar omdat ik heel erg last heb van hoofdpijn de laatste paar dagen en dan is lezen niet echt ideaal. Deze post gaat over de film! 





Het is haast niet te missen dat 10 juli eindelijk de fault in our stars in de bioscoop komt! Het is op tv, je ziet het op meiden websites en jaa ook op mijn blog. Een vriendin van me heeft hem al gezien, ze had hem namelijk gedownload, en ze zei dat die amazing is! Ik kan echt niet wachten om hem te zien en steeds weer als ik de reclame zie verheug ik me er nog meer op.




Ik heb het boek al bijna uit en heb al wat filmpjes gezien dus ik weet 100% zeker dat de film fantastisch word. Ik heb ook gehoord dat het een grote jankboel word aangezien mensen al bij het boek moeten huilen... Ik ga niet zeggen waarom want dan verraad ik het einde al! 

Als ik jullie was zou ik hem zeker gaan kijken. Ik weet echt zeker dat je er geen spijt van zal krijgen. Dit zal gegarandeerd een van de beste films worden die je ooit hebt gezien! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cocktails&Perfume © 2014