donderdag 17 juli 2014

Mini Shoplog #4

donderdag 17 juli 2014
Vandaag ben ik samen met mijn vriendin naar Arnhem stad geweest om te kijken of er nog wat leuks in de winkels lag! En guess what? Ben helaas niet geslaagd... De hele dag door die hitte lopen en dan eindigen met een croptop en een navelpiercing. En dan vind ik de croptop niet eens zo leuk, maarja kan niet met lege handen naar huis gaan. Zie hier het resultaat!



De croptop komt van de Coolcat en was 14,95. Normaal kom ik nooit bij de Coolcat want het is echt totaal niet mijn smaak maar mijn vriendin wilde er even naar binnen. Ik vond hem wel oké dus nam hem maar mee. Gewoon leuk voor het strand toch?


Deze navelpiercing komt van de six en was maar 5 euro! Er was uitverkoop op allerlei piercings, ringen enzovoort. Ik ben eigenlijk op zoek naar een langer iets maar het was echt nergens te vinden. Dan maar via internet bestellen. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cocktails&Perfume © 2014