zaterdag 5 juli 2014

Inspiration #1: woonkamer

zaterdag 5 juli 2014
Ik denk er eigenlijk best vaak aan hoe ik mijn eerste huisje later ga inrichten. Ik weet dat het nog wel een tijdje gaat duren maar toch vind ik het erg leuk en soms kijk ik zelfs op internet. Nu leek het me wel leuk om een woonkamer inspiratie post te doen voor alle oudere dames onder ons!




Het is erg simpel maar wel knus!











 

Ik vind deze openhaard echt super vet en op een dag heb ik er ook een in mijn huis staan!



Ik vind de woonkamer zelf niet super mooi maar het gaat me meer om de quote op de muur. Ik vind het altijd heel mooi als er stukjes tekst op muren staan en het geeft ook een bepaalde sfeer. 





Zoals je kan zien gaat mijn voorkeur eigenlijk een beetje naar de basic kleuren zoals wit, grijs, zwart en bruin. Ik vind deze kleuren ook erg leuk en sfeergevend. Ik weet niet of mijn woonkamer later ook maar op een van deze afbeeldingen zullen lijken maar oké. We zullen zien!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cocktails&Perfume © 2014