vrijdag 11 juli 2014

Mini shoplog #3 - New Shoes!

vrijdag 11 juli 2014
Ik ben vandaag met mijn beste vriendin naar de stad geweest met 100 euro op zak om nieuwe schoenen te kopen. Het grappig was dat ik mijn pincode was vergeten en mijn pinpas had geblokkeerd dus dat was min 25 euro... Maar ik ben uiteindelijk toch geslaagd! Ik heb een leuke paar converse all stars gekocht bij de footlocker voor 69,99 euro! Wat ik een redelijke prijs vind. Aanschouw! 





Sorry voor de wat mindere kwaliteit, het was al aardig donker in mijn kamer ook al had ik mijn ramen los. Maar ik kon echt niet wachten tot morgen aangezien ik al 2 hele dagen niks heb gepost! Nog sorry daar voor... 

Toen ik de winkel in liep vielen deze schoenen me meteen op! Ik koop altijd best wel neutrale schoenen zoals zwart, wit of grijs. Deze zijn ook grijs maar nu vond ik het zo leuk dat er iets bloemetjes achtigs op de achterkant zat waardoor het toch net iets minder neutraal word. En aangezien ik mijn stijl een beetje wil veranderen en wat minder neutraal wil maken zijn deze schoenen een perfect begin!


Op deze foto heb je al een stuk beter beeld van de schoenen! Voor ik ze kocht twijfelde ik wel heel erg aangezien ik best wel grote voeten heb (maat 39/40) en je dat in all stars altijd zo goed kan zien. Nu tijdens het kijken kwam er een erg aardige werknemer naar me toe die me eigenlijk best goed soort van advies gaf. Hij zei namelijk: ''Kijk eens naar mijn voeten. Welke maat denk je dat ik heb?'' Ik schatte 43 aangezien hij het op zo'n manier zei van ja het is groter dan het lijkt. Het bleek maat 47 te zijn! Mensen hebben een heel ander zicht op jouw voeten dan jij zelf en ik jouw ogen zien je voeten er dus groter uit. Daarom moet je dus altijd iemand meenemen als je schoenen gaat kopen haha. Wat advies is altijd handig toch? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cocktails&Perfume © 2014